Pages

GiveAway Contest Gila Buasir Otak: 110 Juta Kenangan

assalamualaikum





ni blog otak jugak tapi otak buasir . aku otak kosong . dah buasir keluar habis kosong lah otak kami . bergabung pulak kan . HAHHA . okay aku baru buat blog semalam and hari ni aku nak try join contest pertama aku . contest ni memang buat otak aku buasir lah nak suruh pekerja2 dalam otak aku bukak balik file file dalam laci berkunci . banyak cerita cerita silam dalam laci tu . straight to the point je lan kan bai ? nak cerita file laci kunci bagai .


so nak tengok apa syarat syarat and hadiah yang dimenangi boleh lah click banner dekat atas . aku malas nak explain .



soalan soalan :-

Pada usia berapakah yang anda paling suka sepanjang kehidupan anda? 

usia tak ingat lah tapi semua orang suka zaman hingus tak reti lap, kencing atas tilam, cakap depan kipas angin, main tangkap budu dalam longkang  . sebab time tu lah aku rasa aku orang paling bahagia sebab aku tak kenal apa tu erti masalah dunia . aku cuma tahu main main main, dah penat makan tido sampai mak aku cubit cubit suruh mandi. aku ni malas mandi . 


Apakah kenangan zaman silam (manis atau pahit) yang anda paling ingat sampai sekarang?

tak ada nak silam sangat lah. baru je berlaku dalam setahun yang lebih. orang kata kenangan pahit jangan dikenang. tapi kalau kenang apa salahnya. nama pun kenangan what? bukan ada button delete pun dalam otak. aku paling ingat time aku kene rasuk arr bro. ada sorang junior ni masuk bilik aku sebab nak ubat aku . dia silat punya silat dia tepuk dahi aku sampai aku terjatuh dekat belakang. nasib atas katil kalau lantai? mahu berdarah kepala aku. tapi penangan sumpah sakit. tapi aku kental. aku kan anak abah keturunan jawa lagi. HAHHA.


Kalau anda diberi pilihan untuk kembali ke zaman silam, ke zaman manakah yang anda mahu pergi dan apakah yang anda ingin perbetulkan atau ubah sekiranya ada?


aku nak kembali pada zaman aku sekolah rendah. sebab time tu aku nak ubah supaya tak jadi bengap sampai dah besar macam ni. HAHHA. aku ni pemalas. dari start kecik lagi so result tak mengembangkan hidung arr . tapi pemalas aku ni membawa sampai ke dewasa. haaaa memang tak dapat ubah apa lah kan kalau aku tak buang sifat malas aku ni. bodoh apa aku ngaku dekat orang aku malas. sorry ada unsur mencarut pulak . 







6 comments:

  1. bagus bro , usaha yang baik. bayakkan entry bermanfaat n blogwalking ye:)

    ReplyDelete
  2. http://schamanking.blogspot.com/2013/06/giveaway-contest-gila-buasir-otak-110.html

    ReplyDelete
  3. Singgah dari GA sama , Good Luck , Jom baca cerita Isyah pula .

    http://ceritahatikuu.blogspot.com/2013/06/giveaway-contest-gila-buasir-otak-110.html

    ReplyDelete

  4. nice story... nak join lah
    amal follow sini

    jum join GA ni
    RM100X2PEMENANG
    http://sayacikamal.blogspot.com/2013/06/mini-giveaway-by-zakieazid.html

    ReplyDelete
  5. Dari GA yang sama. Done follow you, follow me back ok?:)

    dear,my stowy here
    http://ceritasamofa.blogspot.com/2013/06/giveaway-contest-gila-buasir-otak-110.html

    ReplyDelete
  6. done follow # 23

    bw dari segmen sama :)

    follow me back ^_^

    http://www.kanvasdakwat.com/2013/06/giveaway-contest-gila-buasir-otak-110.html

    ReplyDelete